Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 21 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
«Допоможемо зимуючим птахам»
Усе життя птахів узимку цілковито підпорядковане пошукам їжі, адже світловий день короткий, а втрати сил і енергії значні. Птахи майже весь час тримаються поряд зі своїми кормовими ділянками. Деякі з них, синиці, сойки ще з осені роблять запаси насіння, ховаючи його під корою, в тріщинах гілок тощо.
Напевно, немає потреби доводити користь підгодівлі птахів, яка взимку є одним із найреальніших шляхів допомоги пернатим.
Гуртківці ЦЕНТУМу активно включилися в акцію «Годівничка». В літньо-осінній період заготовляли корма для підгодівлі птахів взимку. Взимку виготовляли і розвішували годівнички. З метою охорони та приваблювання пташок в ЦЕНТУМі проводилася така робота:
- гуртківцями ЦУНТУМу було виготовлено понад 100 годівниць, які були розвішені на території ЦЕНТУМу, в мікрорайоні Лісок, на шкільних подвір'ях, удома. Протягом зими юннати вели спостереження за птахами біля годівниць та регулярно поповнювали ці годівнички кормами;
- на заняттях були проведені бесіди на тему: «Підгодівля птахів узимку», «Зимуючі птахи»;
- організували і провели свято «День Зимуючих птахів»;
- організували виставку кормів для зимової підгодівлі птахів;
- провели конкурс на найкращу годівничку, найкращий малюнок зимуючих птахів;
- провели агітаційну роботу з школярами міста та жителями мікрорайону Лісок;
- виготовили листівки-звернення до жителів міста про допомогу зимуючим птахам;
- провели Великий зимовий облік птахів.
|
В основу методичної програми „Конструктор заняття гуртка“ покладено універсальну методику Анатолія Гіна „Конструктор уроку“, адаптовану до умов позашкільного навчального закладу.
Розглядаючи гурткове заняття як сукупність факторів педагогічно спрямованої дії на особистість дитини, враховуючи особливості навчально-виховного процессу в позашкільному навчальному закладі, розроблено модель побудови гурткового заняття, його базових розділів: запропоновано педагогічні прийоми, прийнятні саме на гурткових заняттях, різні форми проведення базових розділів занять.
https://drive.google.com/open?id=1neIjCwRSXdreuWFOebegbKgeZotkcv57 |
Рекомендації для керівника гуртка
Яким повинно бути заняття, щоб вихованці сказали: «Я біжу на заняття гуртка!» Безумовно - цікавим, таким, що пробуджує розум та уяву, розширює світогляд. Тому доречно використовувати в роботі інтерактивні методи навчання, ігрову діяльність, адже вони мають багато переваг:
• у роботі задіяні всі діти;
• вихованці вчаться працювати у групах (командах);
• формується доброзичливе ставлення до опонента;
• кожна дитина має можливість пропонувати свою думку;
• створюється «ситуація успіху»;
за короткий час опановується більше матеріалу;
• формуються навички толерантного спілкування; уміння аргументувати свою точку зору, знаходити рішення проблеми.
|
ПРОФЕСІЙНО ВДОСКОНАЛЮЄМОСЯ . Підвищення кваліфікації по-новому. |
ЦЕНТУМ, В.М.Прокопенко
Робота з педагогами. Проект «Творчий керівник гуртків»
Як підготувати і провести майстер-клас для педагогів
Готуючись до майстер-класу для педагогів навчального закладу , скористайтеся нашою пам’яткою. Дізнайтеся, що не можна проґавити на етапі підготовки до заходу, реалізації або рефлексії.
Етап підготовки:
- Запрошення на майстер-клас у різних формах: інтернет-оголошення на сайті, розсилання електронною поштою текстові форми — листівки, буклети, оголошення, афіші особисті контакти — усна інформація по телефону, на заходах тощо
- Структура оголошення про майстер-клас:
прізвище, ім’я, по батькові педагога-майстра
відомості про педагога-майстра
фото педагога-майстра
тема майстер-класу
анотація майстер-класу: для кого проводиться ,дата проведення, орієнтовна тривалість, контактний телефон, електронна адреса.
- Підготовка приміщення: стільці, столи, планшети тощо ,килим (для рольових ігор, спеціальних вправ тощо) технічні засоби (комп’ютер, проектор, екран, колонки, мікрофон, аудіопрогравач, інтерактивна дошка тощо) обладнання залежно від теми майстер-класу , витратні матеріали — канцелярське приладдя (папір, ручки, олівці, маркери тощо); напої (мінеральна вода, кава, чай тощо).
- Реєстрація учасників: лист реєстрації учасників; особи, відповідальні за реєстрацію.
- Роздатковий матеріал для учасників майстер-класу: інформаційна довідка про майстер-клас , методичні рекомендації щодо застосування технології, що демонструється, дидактичні матеріали — схеми, викрійки, креслення, світлини тощо.
- План-конспект майстер-класу (необхідний для самого педагога-майстра, також після закінчення майстер-класу план-конспект можна передати для подальшої публікації).
|
|
|