ЦЕНТУМ м.Миргород

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [21]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 22
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Робота з педагогами. Проект «Творчий керівник гуртків»

ЦЕНТУМ, В.М.Прокопенко

Робота з педагогами. Проект «Творчий керівник гуртків»

Як підготувати і провести майстер-клас для педагогів

Готуючись до майстер-класу для педагогів навчального закладу , скористайтеся нашою пам’яткою. Дізнайтеся, що не можна проґавити на етапі підготовки до заходу, реалізації або рефлексії.

Етап підготовки:

  1. Запрошення на майстер­-клас у різних формах: інтернет­-оголошення на сайті, розсилання електронною поштою текстові форми — листівки, буклети, оголошення, афіші особисті контакти — усна інформація по телефону, на заходах тощо
  2. Структура оголошення про майстер-­клас:

прізвище, ім’я, по батькові педагога­-майстра

відомості про педагога­-майстра

фото педагога­-майстра

тема майстер-­класу

анотація майстер­-класу: для кого проводиться ,дата проведення, орієнтовна тривалість, контактний телефон, електронна адреса.

  1. Підготовка приміщення: стільці, столи, планшети тощо ,килим (для рольових ігор, спеціальних вправ тощо) технічні засоби (комп’ютер, проектор, екран, колонки, мікрофон, аудіопрогравач, інтерактивна дошка тощо) обладнання залежно від теми майстер-класу , витратні матеріали — канцелярське приладдя (папір, ручки, олівці, маркери тощо); напої (мінеральна вода, кава, чай тощо).
  2. Реєстрація учасників: лист реєстрації учасників; особи, відповідальні за реєстрацію.
  3. Роздатковий матеріал для учасників майстер-­класу: інформаційна довідка про майстер-­клас , методичні рекомендації щодо застосування технології, що демонструється, дидактичні матеріали — схеми, викрійки, креслення, світлини тощо.
  4. План-­конспект майстер­-класу (необхідний для самого педагога­-майстра, також після закінчення майстер­-класу план­-конспект можна передати для подальшої публікації).

 

План­-конспект може мати таку структуру:

1. Тема

2. Очікувані результати

3. Хід майстер-­класу

4. Методи і прийоми

5. Дидактичні матеріали

6.Список літератури.

 

 

Етап реалізації

1. Короткий виклад концептуальних основ власної системи роботи за темою майстер-­класу (актуальність, новизна авторського підходу, результативність).

2. Інформування щодо запропонованої форми презентації досвіду педагога-майстра.

3. Постановка мети й завдань майстер­-класу.

4. Активізація діяльності учасників майстер­-класу.

5. Презентація досвіду педагога­-майстра як системи шляхом коментованого демонстрування основних прийомів і методів його роботи з використанням таких форм, як: елементи відкритого заняття з дітьми для учасників майстер-­класу, практичне заняття з учасниками майстер-­класу — безпосереднє контактне навчання основних прийомів здійснення діяльності, що демонструється, рольові, імітаційні ігри з учасниками майстер-­класу.

6. Індивідуальна робота з учасниками майстер­-класу (за необхідності).

7. Відеозапис або фотографування майстер-­класу.

 

Досвід роботи керівника гуртків: узагальнення та презентація

 

Етап рефлексії

1. Самоаналіз педагогом­-майстром проведеного майстер-­класу.

2. Відповіді педагога-­майстра на запитання учасників майстер­-класу щодо проведеного заняття (гри тощо).

3. Загальна дискусія.

4. Заключне слово педагога-­майстра.

5. Опитування учасників майстер-­класу (анкетування).

6. Заповнення книги відгуків.

7. Для найбільш зацікавлених учасників майстер­-класу- можливість ознайомитися з навчальною програмою :

- консультації педагога-­майстра

-форум на сайті

- відеозапис майстер-­класу

-можливість запросити педагога-­майстра у свій навчальний заклад, де впроваджується його методика, з метою отримання професійної допомоги

Категорія: Мої статті | Додав: ЦЕНТУМ (08.03.2018)
Переглядів: 494 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання
  • Полтавський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
  • Міністерство освіти і науки України
  • Департамент освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації
  • Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського
  • Вінницька обласна станція юних натуралістів
  • Дніпропетровський обласний еколого-натуралістичний центр дітей та учнівської молоді
  • Донецький обласний еколого-натуралістичний центр
  • Закарпатський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
  • Івано-Франківський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
  • Кіровоградський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді
  • Луганський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді
  • Львівський обласний дитячий еколого-натуралістичний центр

  • ЦЕНТУМ м.Миргород © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz