ЦЕНТУМ м.Миргород

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [21]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 22
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

У категорії матеріалів: 21
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Мої статті | Переглядів: 345 | Додав: ЦЕНТУМ | Дата: 05.03.2018 | Коментарі (0)

Розвиток творчих здібностей школярів

https://drive.google.com/open?id=1IdN9irqJ7iL3g1fVyMVqgGwlJlbBPNsL

Мої статті | Переглядів: 354 | Додав: ЦЕНТУМ | Дата: 05.03.2018 | Коментарі (0)

Золотої осінньої пори учні першого класу ЗОШ№3 здійснили екскурсію в парк, у гості до дерев.

Діти побачили, що парк прекрасний в усі пори року.

Керівник гуртка «Юні знавці рослин» Макаренко Тетяна Віталіївна познайомила дітей з осіннім явищем природи – листопадом; пояснила, що в природі нічого не відбувається випадково - все взаємопов'язане, виховувала у дітей інтерес до змін, що відбуваються в природі, бережливе ставлення до природи.

Мої статті | Переглядів: 539 | Додав: ЦЕНТУМ | Дата: 05.03.2018 | Коментарі (0)

Сценарій акції «Біла береза»

https://drive.google.com/open?id=1XHRADng0Vj4d4EbiTYy0UaiCytziS40Q

Мої статті | Переглядів: 382 | Додав: ЦЕНТУМ | Дата: 05.03.2018 | Коментарі (0)

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта педагогів — одна з найважливіших форм підвищення їх кваліфікації. Тому завдання керівника закладу освіти — вивчати та розвивати педагогічну майстерність кожного педагога, стимулювати розвиток їх творчого потенціалу, формувати навички самоаналізу, мотивувати. Як це зробити, щоб самоосвіта не була стихійною та безсистемною?

Мої статті | Переглядів: 286 | Додав: ЦЕНТУМ | Дата: 05.03.2018 | Коментарі (0)

Методична сторінка В.о. директора ЦЕНТУМ Прокопенко В.М.
До 100-річного ювілею В.Сухомлинського

( семінар-практикум для керівників гуртків ЦЕНТУМ з питань виховання дітей молодшого шкільного віку)

Тема: Упіймати блакитного журавля, або Допомагаємо батькам виховувати дітей

 

 

Мої статті | Переглядів: 1031 | Додав: ЦЕНТУМ | Дата: 02.03.2018 | Коментарі (0)

План

1.Робота з обдарованими дітьми ( з досвіду роботи ) –Левченко Р.О.

2.Інноваційні технології та досвід їх використання під час проведення гурткових занять-  Тузенко Н.В.

3. Наставник і молодий педагог- форми і методи співпраці- Ломовцева І.М.

Семінар- тренінг для керівників гуртків «Як зробити заняття ефективним? Формування інноваційної культури педагога- позашкільника»

План

1.Заняття гуртка – як засіб розвитку особистісних якостей учня- Прокопенко В.М.

 2. Форми і методи проведення сучасного гурткового заняття Складання плану заняття, його основні етапи – Тузенко Н.В.

3.Вимоги до сучасного заняття гуртка- Макаренко Т.В. 

    Семінар для керівників гуртків  «З досвіду роботи…»

                            План роботи

  1. Робота з батьками ( з досвіду роботи)-Тузенко Н.В.
  2. Нетрадиційні форми роботи під час проведення гурткових занять ( з досвіду роботи)Ломовцева І.М.
  3.  Самоосвіта як підвищення компетентності педагога –Хмара Н.М.

 

 

Мої статті | Переглядів: 490 | Додав: ЦЕНТУМ | Дата: 24.06.2016 | Коментарі (0)

САМООСВІТА ПЕДАГОГА ПОЗАШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

(Рекомендована література)

1. Бруднов А. Улучшать работу внешкольных учреждений / А. Бруднов // Воспитание школьнив. – 1986. – №2

2. Даниленко М.В., Даниленко Л.І. Позашкільна і позакласна виховна робота / М.В. Даниленко, Л.І. Даниленко. – К., 2004

3. Закон України «Про позашкільну освіту» - К. : Міленіум, 2001.

4. Кобзар Б. С. Громадськість і виховання / Б.С. Кобзар. – К., 1973.

5. Кобзар Б.С. , Харічко Н.Ф. Проблеми виховання в позашкільних закладах / Б.С. Кобзар, Н.Ф. Харічко. – К.:1969.

6. Ковбасенко Л.І. Психолого – педагогічні засади діяльності позашкільного навчального закладу: методичні рекомендації / Л.І. Ковбасенко // Шкільний світ. Управління освітою. – 2005. - №5 – 6.

7. Концепція позашкільної освіти і виховання // Інформаційний вісник Міністерства освіти і науки України, 1977.

8. Орлик П.І., Шевченко А.В. Позашкільній роботі – науковий підхід / П.І. Орлик, А.В. Шевченко. – 1986.

9. Педагогіка / За ред.. М.Д. Ярмаченка. – К. : Вища школа, 1986.

10. Сущенко Т.И. Педагогический процесс во внешкольный учреждениях / Т.И. Сущенко. – К. : 1986.

11. Сущенко Т.И. Фактори позашкільного виховання / Т.І. Сущенко - 1996.

Методичні рекомендації

Самоосвіта – постійна діяльність педагога, спрямована на розширення та поглиблення знань, умінь, підвищення рівняпрофесійної компетентності.

Самоосвітня діяльність педагога передбачає:

  1. Роботу над реалізацією індивідуальної обраної теми.
  2. Вивчення наукової, методичної та навчальної літератури.
  3. Теоретичну роботу і практичну апробацію особистих матеріалів.
  4. Індивідуальну роботу.
  5. Обмін досвідом.
  6. Педагогічні тренінги, ділові ігри тощо.

 

Організація самоосвіти педагога залежить від рівня його підготовки та впровадження самоосвітньої діяльності відбувається через такі етапи:

1) Діагностичний:

  • Виявлення труднощів у роботі педагога
  • Усвідомлення проблеми;
  • Удосконалення через участь у семінарах, виступах тощо.

2) Організаційний:

  • Вибір теми для опрацювання;
  • Створення умов для реалізації;
  • Підготовка методичних матеріалів.

3) Практичний:

  • Послідовне вирішення всіх завдань;
  • Узагальнення досвіду;
  • Моніторинг якості.

4) Узагальнювальний:

  • Аналіз результатів;
  • Розробка прогнозу.

 

Мої статті | Переглядів: 399 | Додав: ЦЕНТУМ | Дата: 24.06.2016 | Коментарі (0)

Згідно річного плану    14 грудня  відбувся  семінар на тему: «Щодо методики проведення якісного гурткового заняття»Мета: проаналізувати роль професіоналізму педагога-позашкільника в організації навчальної-виховної  діяльності, розвитку особистості та творчого потенціалу вихованців. Стимулювати в педагогічному колективі пошук оптимальних шляхів  проведення якісного гурткового заняття

 Семінар- це реальна можливість залучення всіх педагогів  до   обговорення, їхніх думок та пропозицій щодо майбутнього і теперішнього стану позашкільного навчального закладу.

На засіданні були розглянуті наступні  питання:

  1.  Основні вимоги до якісного сучасного  заняття
  2.  Загальна схема –конспект гурткового заняття
  3.  Методи
  4.  Типи занять
  5.  Форми організації занять
  6.  Структура заняття

 

 

Мої статті | Переглядів: 321 | Додав: ЦЕНТУМ | Дата: 24.06.2016 | Коментарі (0)

   

Згідно річного плану  30.01.2016  відбувся  семінар на тему: «  Іміджу сучасного керівника гуртка позашкільного  навчального закладу»

Мета: проаналізувати роль професіоналізму педагога-позашкільника в організації навчальної-виховної  діяльності, розвитку особистості та творчого потенціалу вихованців. Стимулювати в педагогічному колективі пошук оптимальних шляхів і засобів формування сучасного іміджу позашкільного навчального закладу.

 Семінар- це реальна можливість залучення всіх педагогів  до   обговорення, їхніх думок та пропозицій щодо майбутнього і теперішнього стану позашкільного навчального закладу.

На засіданні були розглянуті наступні  питання:

  1.  Учитись легко, коли вчитись цікаво
  2. Національне виховання дітей – основа навчально-виховного процесу у ПНЗ, передумова розвитку державності;
  3. Роль керівника гуртка в роботі з батьківським комітетом  під час організації навчально- виховного процесу в  еколого- народознавчому відділі
  4. Етикет педагога – важливий фактор успішної діяльності педагога сучасного позашкільного навчального закладу;
  5. Про стан охорони праці за 2015 рік,  забезпечення  протипожежного захисту та  запобігання трагічних   випадків учасників навчально-виховного процесу ЦЕНТУМу;
  6. Огляд новинок методичної літератури по даній темі 

 

Мої статті | Переглядів: 566 | Додав: ЦЕНТУМ | Дата: 24.06.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-21
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання
  • Полтавський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
  • Міністерство освіти і науки України
  • Департамент освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації
  • Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського
  • Вінницька обласна станція юних натуралістів
  • Дніпропетровський обласний еколого-натуралістичний центр дітей та учнівської молоді
  • Донецький обласний еколого-натуралістичний центр
  • Закарпатський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
  • Івано-Франківський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
  • Кіровоградський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді
  • Луганський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді
  • Львівський обласний дитячий еколого-натуралістичний центр

  • ЦЕНТУМ м.Миргород © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz